Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettoff-topic
Läst 1551 ggr
[LenaB]
0

Ny sajtvärd sökes.

Är det nägon som kan tänka sig att bli ny Sajtvärd för mobbing.ifokus?

I och med att jag jobbar mycket nu så kommer jag inte att ha tid för sajten. Då är det bättre att någon med mer tid och ork tar över.

Är du intresserad så skicka ett mail till mig.

kawaiichou
0

Bara en fråga, vad gör man som sitevärd? : )

medde
0

Tycker det är väldigt synd du tänker avgå som Sajtvärd. Du har varit ett enormt stod då det begavs för mig och min dotter. Men livet går vidare så är det. Hoppas du finner en ny Sajtvärd så sajten kommer att få leva kvar, då den verkligen har sin funktion att fylla.

Tack LenaB för allt fina du gav mig och dotter. Har en förhoppning du trots allt stannar kvar. Om inte så önskar jag dig all välgång och ett stort lycka till i ditt pluggande, då du har en stor funktion att fylla ute i det verkliga livet.

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[LenaB]
0

Tack Medde.

Jag har verkligen uppskattat att ha fått vara med på er resa  de senaste två åren. Din envisa kamp för din dotter är inspirerande och jag är mycket glad för er skull att ni vann till slut.

Jag känner nog att jag inte har så mycket mer att tillföra här på sajten så det är dags att lämna över nu. Jag har ett jobb som kräver mycket tid och barn som behöver min uppmärksamhet.

Men vi kommer i varje fall att ha fortsatt kontakt och det glädjer mig.

Ha det gott och hälsa ''lillan'' Medde!

medde
0

Hoppas du kommer att finna en ny värd. Som jag tycker så är  sajten väldigt viktig.

Mycket stöd då  jag som du skrev hade min egen kamp för att få hjälp och upprättelse för min dotter. Men till slut en dag var allt klart, men en lång väg med många berg och dalbanor. Men  lärde mig mycket på den resans gång. Det viktigaste: Ge inte upp!

Så ett tack är dig skyldig tusen gånger om:-)

Lycka till med att finna en Sajtvärd.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Mirjami-78
0

Tråkit att läsa att du kommer lämna sajtvärskapet Lena. Tycker att du har skött sajten väldigt bra och kunnat ge tips och stöd för de som har behövt det men samtidigt förstår jag dig att tiden inte räcker till. Önskar dig lycka till!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

LillaBenice
0

Måste man vara 18 fr det

[LenaB]
0

Ja, idolph, man måste vara minst 18 år.