Mobbing iFokus

Mobbing

Etikettvåld-i-skolan
Läst 2719 ggr
Mayuki
0

Usla lärare

Förr gick jag på en skola (När jag va ca 6-7 år) och den var RIKTIGT hemskt! Lärare som slog en, mobbning och att ingen hjälpte till. Jag gick på den skolan och blev nästa knäad i ansiktet, för att jag hjälpte till att lyfta upp en sak, jag blev jagad med en basketboll och blev slagen, till slut ramlade jag och stukade foten, men ingen hjälpte mig…. Min kompis kräktes en gång och då skrattade bara läraren, och en gång bitchslapade en annan honom. När vi gick på en utsällning om mobbning i skolan, då började han gråta av alla hemska minnen. Jag klär mig mörkt, nitar, kedjor, handskar svarta tröjor och jeans, och det va ett skit stort problem för alla andra… Blev skit mobbad för det också…

Siimon
0

Har också blivit mobbad eftersom jag gick med svarta kläder, nitar, svart hår o hårt sminkad (jag e en kille)

Rektorn sa till mig o min andra "emo" kompis att vi såg förjävliga ut.

Skolan före det som jag också blev mobbad i sa lärararen till mig att inte skvallra när jag blev mobbad av hela klassen. Dom flesta lärare jag har haft är totalt kassa och skiter totalt i hur utsatta elever mår psykiskt

Mayuki
0

#1 Min lärare  nu i Onsdag (:S) Lyfte upp en elev och skrek på honom för att han inte ville flytta en pärm….

brunette
0

vilken skola hahah Skrattande

emmaaaaa
0

Vad hemskt! :o

#3 Du, det är nog inget att skratta åt, hade det varir du så hade du nog inte skrattat.. Det är ju hemskt.

Be kind, allways  

brunette
0

#4 alla har blivit mobbade? hahahah Tungan uteGuld i mun

emmaaaaa
0

alla? nej , det tror jag faktiskt inte, men jag kanske är den ända, som inte har blivit det som är inne på sajten.. :P ingen aning =) läser lite allt möjligt :P

Be kind, allways  

botakt
0

Är samma som TS beskriver hoss mig. Men jag får höra offer, dum i huvet, idiot och en massa saker. Klär mig också svart,nitar,kedjor,sminkar mig svart.
Förstår helt din situation