Det försvann ett liv
För tre dagar sedan tog mobbningen ett liv. Hon tog självmord eftersom att hon blev så j*vla mobbad.
En flicka som drev anti-mobbningsgrupper, en flicka som hjälpte de mindre barnen som var mobade på skolan, och en flicka som fick stipendier och uppmärkelser för sin inverkan. En flicka som hade en framtid.
Flickan lever inte längre. Mobbningen tog död på henne.
Dö j*vla mobbare, dö…
Fyfan vad hemskt. Jag blir så arg och ledsen. Får gåshud, ont i magen och tårar i ögonen.
Djävla människor, varför är vi så grymma mot varandra? Mot dem som minnst förtjänar det? Varför?
Min facebook status: För j"vla hemskt att en person ska behöva ta sitt liv för att slippa bli mobbad. Bli f#n äcklad utav mobbare. J"vla idioter.
Fattar det inte… HUR LYCKAS MAN mobba någon tills personen tar livet av sig?! Och det lilla jag kännde denna tjej så var hon så otroligt stark, från att ha IG i allt till att ha MVG i allt. Hon klarade allt liksom!?
%&34!&#€"€!#€%%! mobbare…
Jag känner med dig och henne… Beklagar sorgen och förstår din vrede.
Svårt att känna medkänsla med de intoleranta och med de som alltid ska vara bäst.
Ja det är förjävligt mobbarna mobbar någon till döds
och lärarna står oftast likt strutsen med huvudet i sanden
så konflikt rädda o handfallna är många vuxna att inte våga
sätta stopp fasten dom vet
Beklagar sorgen.Verkligen.Det är hämskt.Samma tankar som jag.samma idéer.På många sätt tror jag att vi var ganska lika fast vi aldrig ens träffat eller sätt varandra.Mend wet är sjukt.sjukt att man Måste Dö för att få andra människor att inse,Inse vad mobbning verklige n kan göra.:( Jag veklagar verkligen sorgen för de vänner hon hade,för dom hon hjälpte och för hennes familj.
Det ännu sämre är attd et inte är förens det gått så jävla långt att det tar ett liv som skolan börjar titta upp men ändå gör dom inte mer än rycker på axlarna och säger det händer inte igen!:S SVIN är vad mobbare är.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
det är synd … Varför skulle hon dö för? usch jag hatar mobbning!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
R.I.P
Mobbarna vinner inget på att mobba!!! DOm kan dra åt helvete allihopa HATAR MOBBARE!!!!!!!