Oaktiv - aktiv
Hejsan :) Jag satt oh funderade lite, oh när jag gick in här igen såg jag att den inte uppdateras på länge så jag funderar på hur vi kan göra denna sajt aktiv igen. Mobbning iFokus tycker jag är väldigt viktigt eftersom det är jätte många som faktislt blir mobbade både i hemmet, på jobbet och i skolan. Kom med förslag hur ska vi göra fen aktiv igen?
Tråden är ju gammal, men jag svarar iallafall. Och jag har också funderat ett tag på det. Vem är Sajtvärd här? Och varför tar ingen av medarbetarna sitt ansvar? 
Jag vill verkligen få igång sajten. Jag vet själv hur det är att vara mobbad. Har varit utsatt både i skolan och på nätet, tänk om jag hade vetat om Mobbing iFokus då.. Så jag vill absolut dra igång sajten på allvar.
Eller hur , jag har ingen aning om vem som är Sajtvärd, kanske ska ta kontakt med niklas tillsammans, för ja skulle tro att de är fler än vi som vill ha ifång sajten :)
#2 Nu har jag kollat runt lite, och sajtvärden har inte varit inloggad på över ett år. Jag har kontaktat Niklas redan igår, jag är övertygad om att han skulle kunna lägga till oss som medisar.