mitt liv
när jag var 13 år så fick jag komma till ett behandlingshem lite utanför kalmar behandlingshemmet heter botorps behandlingshem. jag blev mobbad av personalen som jobbade där och dom som bodde där. en dag när jag var på mitt rum jag skulle byta om så kom en personal in till mig. hon hade knackat på dörren hon kom bara in. jag blev arg för att hon kom in bara så där. jag sa till till henne att hon skulle gå ut från mitt rum. men hon gick inte. istället så ropar hon på en annan personal. hon frågade honom om han vill se nåt fult. hon peckade på mig när sa det till honom. när han kom så skriker jag till dom att dom ska gå ut. då smäller hon till mig på kinden. hon sa till mig att hålla käften. jag ringde till min mamma och berättade om vad som hade hänt.min mamma fick skällade ut henne. hon fick sluta.men det mobbningen slutade inte där. den fortsatte. jag mådde inte alls bra så en kväll så visste jag inte vad jag skulle ta mig till. en natt så jag rymde från behandlingshemmet. jag gick till ett villaområde. när jag gick så grät jag. jag ville bara bort från behandlingshemmet. jag kände mig arg. varför lyssnade ingen på mig när jag behövde hjälp. jag kände mig så arg. jag tände eld på ett hus. jag ville inte att det skulle hända. nu är jag dömd för detta. jag som sagt jag ville inte att detta skulle hända.jaag mår mycket bättre idag.
förlåt mig jag skrev fel. det ska vara så här när jag skulle byta om så knackade inte personalen på dörren